TATRATEA ŽNE OCENENIA

24.06.2010 Kežmarok

Zlatý klinec, Superior Taste Award Brussel 2010, cena ART PRIX, to je len zlomok ocenení, ktoré si od januára 2010 pripísala spoločnosť Karloff so svojím produktom TATRATEA/ Tatranský Čaj na svoj účet.
Ocenenie Superior Taste Award

v medzinárodnej súťaži ITQI (Medzinárodného inštitútu pre chuť a kvalitu), ktorá sa konala v Bruseli, je niečo ako Michelin pre reštaurácie. Rôzne produkty tu ochutnávalo 120 najlepších somelierov a šéfkuchárov.

TATRATEA 52% Originál dosiahol celkový počet bodov na úrovni takmer 80 %, hodnotenie sa týkalo celkového dojmu, prvého dojmu, rozhodujúci bol vzhľad/obal (až 98 %), v neposlednom rade chuť, dochuť a vôňa po ochutnaní.

Zloženie poroty iTQi je vo svete unikátne, pretože jej členovia sú vybraní na základe exkluzívneho partnerstva s prestížnymi kulinárskymi organizáciami, s Association de la Sommellerie Internationale (ASI) a s ďalšími vysoko hodnotenými odborníkmi v oblasti nápojov. Väčšina z nich pracuje v Európe, ale aj v krajinách ako Japonsko, Čína, Thajsko, Austrália, Severná, Stredná a Južná Amerika.

Rozhodujúcimi kritériami pri výbere členov poroty sú skúsenosti v degustácii, výnimočná odbornosť, schopnosť popísať chuťové vlastnostia navrhnúť prípadné zlepšenia v rámci senzorickej analýzy. S cieľom optimalizovať objektivitu testu zabezpečuje iTQi eliminovanie akejkoľvek interferencie medzi členmi poroty. Produkty sú prezentované „naslepo“ a organizujú sa veľké porotcovské panely.

Zlatý Klinec 2010 pre TATRATEA

TATRATEA s novým dizajnom vyhralo v prestížnej súťaži Zlatý Klinec 2010, kategória obalový dizajn, a odnieslo si aj ďalšiu cenu ART PRIX za umelecký počin roka. Cenu prevzali zástupcovia spoločnosti Pergamen Trnava, ktorá vyvinula dizajn fľaše.

Vyhlasovateľom súťaže je spoločnosť Ad Awards Association, s. r.o. Odbornými garantmi súťaže sú Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director\'s Club Slovensko (ADC) a mesačník Stratégie. Súťaž je určená predovšetkým pre reklamné agentúry na Slovensku. Súťaž zahŕňa aj menšie kategórie ako napr. obalový dizajn (kategória F - Techniques, F3). Prihlásené práce hodnotí porota súťaže Zlatý klinec 2010, ktorá má 9 kmeňových porotcov (spolu s predsedom poroty) a 2 špecialistov pre kategóriu A – F.

O cene ART PRIX za unikátny počin roka, ktorú TATRATEA tiež získalo, sa rozhoduje hlasovaním (dvojtretinovou väčšinou), pričom môže byť udelená najviac jedna cena. Rozhodovanie o udelení Ceny za umelecký počin, ktorú udeľujú menovite tvorcom, nasleduje po vyhodnotení všetkých kategórií Zlatého Klinca. Kandidátov si porota vyberá počas hodnotenia jednotlivých súťažných kategórií tejto súťaže, a to tak, že si zaznamenáva prípadné výrazné umelecké počiny v spomenutých kategóriách.

Medaila z ISC London 2010

Zo súťaže International Spirits Challenge 2010, ktorá sa koná v Londýne a je zameraná na liehoviny, si TATRATEA 52% Original odniesol medailu.

Už po 15-krát ISC razí cestu v ochutnávkach a promovaní špičkovej kvality liehovín z celého sveta. Poprední medzinárodní odborníci na liehoviny sa každoročne stretávajú pri degustácii liehovín a pri ich prísnom posudzovaní. ISC je zaviazaná zvyšovať hodnotu značiek liehovín prostredníctvom maximálnej publicity medailistov v mesačníku Drinks International, ako aj zverejňovať všetky výsledky v prílohách a na webovej stránke tohto časopisu.

Napriek ekonomickej recesii došlo v minulom roku k 16 % zvýšeniu počtu produktov uchádzajúcich sa o ocenenie a bol udelený rekordný počet medailí, ktoré poukazujú na zvýšenie kvality liehovín vyrábaných v týchto neľahkých časoch.

EUROPEAN DESIGN AWARD

V tejto prestížnej celoeurópskej súťaži sa produkt TATRATEA umiestnil na tretej priečke a získal bronzovú medailu v podkategórii obaly alkoholických nápojov.
www.europeandesign.org

BEST DRINK 2010

Víťazstvo na ukrajinskej národnej súťaži zameranej na vodu, víno a liehoviny je pre TATRATEA vyvrcholením polročnej šnúry úspechov. Prvenstvo získal tento produkt v kategórii inovatívne technológie/liehoviny dosiahnutím 99 bodov z možných 100.

KARLOFF s.r.o. Cífer bola založená v roku 2002 ako obchodná - distribučná spoločnosť s maximálnym dôrazom na marketing a zákazníka. Primárne sa zaoberáme vývojom, výrobou a distribúciou značkových liehovín KARLOFF PREMIUM, kde je našim lídrom prvý a jediný originálny nápoj na čajovo bylinnom základe na Slovensku - TATRANSKÝ ČAJ 52%.
 

Vyberte región